NATTA: "skönt att skolan snart är över";)

nu jpbbar jag lite mad engelskan som ska vara klar på torsdag..hehe;P jag måste bli klar idag så slipper jag göra den i sista minuten...haha;D detgör jag nästan ändå... ha det så gött!

detta är nått blaj som jag skrev när jag gick i 6:an:
?En annan 5:a!
Ja du vet när man bara vill ligga kvar i sängen på månarna och man inte får det?? dååå?blir man riktigt förbannad! Det ska jag säga dej! Men lyssna här! Detta är det bästa du kan göra för att få ligga kvar i sängen! Spela sjuk! As lätt! Kom ihåg det serru! Fan men det är trist att vara sjuk hela dagarna! Så mitt bästa tips: gå till skolan å träffa dina friends! Der var gött å säja skaa du vete! Hare´gött! Håll dej frisk för bövelen! ^^ shu! Sjusovare = tråkmonsar!

haha:P;D helt skumt eller hur!!???!!!?!?!?!?!:s DUM FRÅGA!;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0